DergiPark logo
  • Türkçe
    Turkish English
  • Yönetici Paneli Kullanıcı Paneli Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli Dergilerim Araştırmalarım Takiplerim Profil
    Çıkış
  • Giriş
DergiPark logo

The Journal of Language Learning and Teaching

Cilt: 4 Sayı: 1, 14.07.2016

Yıl: 2014

Makaleler

 

. Leave it out! The use of soap operas as models of spoken discourse in the ELT classroom

Christian Jones , Tania Horak

Sayfa : 1-14
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

Araştırma Makalesi

. Exploring Student Errors, Teachers' Corrective Feedback, Learner Uptake and Repair, and Learners' Preferences of Corrective Feedback

Ko-yin Sung , Hsiao-mei Tsai , Ko-yin Sung

Sayfa : 37-54
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

 

. The Relative Impacts of Planned Preemptive vs. Delayed Reactive FonF on EFL Learners’ Lexical Resource

Vahid Panahzade

Sayfa : 68-82
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

Araştırma Makalesi

. Exploring students’ foreign language anxiety, intercultural sensitivity, and perceptions of teacher effectiveness

Kelly Torres , Jeannine E. Turner

Sayfa : 84-101
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

 

. Written feedback in Japanese EFL classrooms: A focus on content and organization

Neil Heffernan , Junko Otoshi , Yoshitaka Kaneko

Sayfa : 55-68
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

 

. Attitudes to Storytelling Among Adult ESL learners

Mi-Ryoung Kim , Theresa Mcgarry

Sayfa : 15-36
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF
       
  • Arşiv
    • Cilt: 4 Sayı: 1, 14.07.2016
    • Cilt: 5 Sayı: 1, 14.07.2016
    • Cilt: 2 Sayı: 1, 14.07.2016